۳ عامل مهم در تولید محتوا در دوران فراوانی محتوا
3 عامل مهم در تولید محتوا در دوران فراوانی محتوا
این راهکار ها شما را قادر می سازد تا محتوای با کیفیت تولید کنید.
همیشه خود واقعی تان را نمایش دهید.
در فضای آنلاین و آفلاین، کوچه و خیابان ، همواره اصالت خود را حفظ کنید.
افرادی که دو چهره از خود به نمایش می گذارند دیگر مورد حمایت مردم قرار نمی گیرند.
بخش مهمی از برند شما خدمت به دیگران است.
خدمتی که شما برای دیگران انجام می دهید نشانگر برند شماست.
برند شما باید آنطور که خود افراد تمایل دارند نقل محافل شود نه آنی که شما می گویید.
اگر دیگران حرفهای شما را به نقل از شما اما با کلمات خود، بیان کنند، برند شما بیش از پیش تثبیت میشود.
مخاطب داشتن و توسعه پایگاه مخاطبان
هنرمندی که طرفداران فراوانی دارد، قراردادهای بزرگ نصیبش می شود.
هیچ هنرمندی به خاطر ثروت یا داشتن قرارداد های بزرگ ، طرفدار بدست نمی آورد.
اگر قادر به جذب مخاطب و توسعه پایگاه مخاطبانتان باشید آنگاه با تولید محتوا قدرتمند خواهید شد.
مخاطبان ما در شبکههای اجتماعی، یکسان و همارزش نیستند. غقلت از این موضوع اشتباه بزرگی است.
یک اکانت با میلیونها کاربر، اثرگذارتر و ارزشمندتر از یک اکانت با یکصد هزار کاربر نیست.
نکته مهم این است که جامعهی مخاطب شما، چقدر از شما تأثیر میپذیرد .
همیشه بدنبال آن باشید که جامعه مخاطبان اثر پذیرتان را افزایش دهید.
مخاطبی که اثر پذیر نباشد برای شما منفعتی نخواهد داشت.
روی توزیع، ترویج، تبلیغ و سئو سرمایهگذاری کنید.
در دوران فراوانی محتوا دیگر تولید محتوا کافی نیست؛ بلکه باید برای توزیع محتوا و رسیدن آن به دست مخاطب هم برنامهریزی کنید.
از هر روشی میتوانید برای جذب مخاطبان جدید استفاده کنید.
هر کس پس از راهاندازی یک سایت یا وبلاگ یا اکانت در شبکههای اجتماعی، تعدادی مخاطب اولیه پیدا میکند.
۳ عامل مهم فوق را به خاطر بسپارید.در رسانهها و سایتهای دیگران بنویسید و به رسانهی خود محدود نشوید.