ویرایش محتوا بهترین دلیل برای رفع نگرانی تولید

 

ویرایش محتوا حق شماست
تولید محتوا

 

ویرایش محتوا یکی از ارکان تولید محتوا است.

برای انتشار نوشته‌ای در سایت یا وبلاگ خود، معمولاً آن را پیش از انتشار ویرایش می‌کنید.

شما می توانید پس از انتشار و در طول زمان، بارها به سراغ آن بازگردید و دوباره ویرایش انجام دهید.

پس دیگر دلیلی برای اهمال کاری در تولید محتوا نیست.

نوشتن روزانه یکی از تمرین های بسیار مفید برای غلبه بر اهمال کاری است.

دست به کار شوید و نگرانی را رها کنید.

نویسنده باشید.

این گمان که نویسنده، باید با هر نوشتۀ خود، خواننده‌اش را شگفت‌زده کند و به تحسین و اعجاب وا دارد، دور از آبادی است.

اگر کسی، به همان راحتی که می‌گوید، بنویسد، نویسنده است؛ اگر چه دیگران، به سختی و با رنج فراوان، بهتر از او بنویسند. نقل از کتاب خارج از نوبت

نگرانی بابت کیفیت پایین محتوا برای افراد تازه کار ، مهمترین دلیل عدم تولید محتوا است.

 محتوای زنده تولید کنید .

در حوزه‌ی بازاریابی محتوا و استراتژی های آن، محتوای زنده اهمیت بسیار دارد.

زنده بودن محتوا زمانی معنی پیدا می کند که ما کنترل کافی بر روی چرخه عمر محتوا داشته باشیم.

محتوا باید در طول عمر خود همواره قابل مدیریت باشد.

اگر امکان هیچ نوع مدیریتی بر روی محتوا وجود نداشته باشد، با محتوای مرده تفاوت ندارد.

چرا باید محتوا ویرایش و بروز رسانی شود؟

نباید انتظار داشته باشید محتوای شما برای همیشه قابل استفاده و مفید باشد، این تصور درستی نیست.

در دنیای امروزی اطلاعات دائما در حال تغییر و تحول  است.

ثابت نگه داشتن محتوا مثل این است که شما بخواهید با ابزارهای سنتی ، پروژه های مدرن بسازید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا