محتوای مناسب برای تجارت الکترونیک

 

 محتوای مناسب
محتوا

 

 محتوای مناسب  برای تجارت الکترونیک.

محتوای مناسب محصول می تواند نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش دهد.

برای محصولتان محتوای دست اول تولید کنید.

با نوشتن محتوای تجارت الکترونیکی دست اول یک مزیت رقابتی منحصربفرد بسازید.

محتوای شما در باره یک محصول باید دو هدف داشته باشد:

۱-باعث جلب اعتماد شود.

۲- بازدیدکننده متقاعد شود کالای شما دقیقا مناسب اوست.

چون کالای شما بصورت فیزیکی در اختیار مشتری برای ارزیابی کیفیت نیست ایجاد حس اعتماد در وی  با کلمات شما را به هدف می رساند.

مشتری قانع می شود محصول شما همان است که او می خواهد.

سیر مطالب سایت در تولید محتوا

استفاده از پاراگراف و توضیحات خطی به جای متون به هم پیوسته بهتر می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

مزایای رقابتی محصول را در ابتدای هر پاراگراف بیاورید تا مخاطب سریعتراز متن عادی آن را مرور کند.

اساس تولید محتوای خوب برای تجارت الکترونیک

قواعد زیر برای محتوای خوب الزامی است.

از جملات طولانی بپرهیزید.

از جملات کلیشه ای استفاده نکنید.

از اشتباهات رایج دوری کنید.

تناقض گفتار نداشته باشید.

مبالغه و اغراق ممنوع.

از قراردادهای مرسوم در نام گذاری اکشن ها و دگمه ها استفاده کنید.

بوجود آوردن اعتماد یکی از مهمترین چیزهایی است که سایت شما بدان نیاز دارد.

یک محتوای بی عیب و نقص داشته باشید.

در مورد نحوه پرداخت, ارسال کالا و فرایند مرجوع کردن کالا در فروشگاه اینترنتی شفاف باشید.

مطمئن شوید هر پیام خطا, متن روشن داشته وبه سادگی مشکل را توضیح دهد .

تعادل صحیح بین اطلاع رسانی و تبلیغ را برقرار کنید.

متن باید مثبت و الهام بخش باشد, تا خواننده را به ادامه خواندن ترغیب کند.

مطالعه بیشتر : یکپارچگی شخصی در تولید محتوا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا