فرصتی برای دیده شدن با تولید محتوا

تولید محتوا فرصتی برای دیده شدن
محتوا

 

فرصتی برای دیده شدن با تولید محتوا در فضای وب موضوع این نوشته است.

فرقی نمی کند محتوا چه باشد. منظورم انتخاب از بین سه گزینه متن، صدا و تصویر است.

مهم این است که در تولید محتوا قدرتمند شویم.

بهترین انتخاب در دنیای امروز قدرت است.

قدرت نوشتن، قدرت کلام و قدرت بیان.

مهم ،بودن است . بودن با پدید آوردن معنا پیدا می کند.

نگران اشتباهاتتان نباشید.

گری وی در کتاب به دستش بیاور Crushing it نوشته است  :

نگران نبودن از اشتباه کردن هر کاری را برای من آسان کرده است. نگران فکر و قضاوت مردم نباشید.

انجام دادن کارها برای شما یا پیروزی می‌آورد یا درس از شکست را برایتان به همراه دارد.

در هر دو حالت شما برنده‌اید.

فرصتی برای دیده شدن.

به دلیل وابستگی ما انسانها به همنوعان خود ، تعامل با دیگران برایمان فرصت ایجاد می کند.

همه انسانها مشتاق ارتباط هستند .

ارتباطات با خواندن ، شنیدن و دیدن بوجود خواهد آمد.

در حقیقت تولید کننده محتوا نیاز هم نوعان خود را برآورده می کند.

اگر محتوا تولید کنید فرصتی برای ارتباطات فراهم می کنید .

وقتی دیده می شوید می توانید عقایدتان را بیان کنید.

هر عقیده ای طرفداران خاص خودش را خواهد داشت.

مطمئن باشید اگر تمام عقاید موجود در دنیا را بررسی کنید تعدادی دیگر از انسانها هر چند کم باشند پیرو یا علاقمند به آن عقیده خواهند بود.

به علت اشتراکات ژنتیکی ، انسانها در عقاید هم اشتراک دارند.

نمونه این ادعا عقاید مذهبی است.

ادیان ابراهیمی در تمام دنیا طرفدار دارند.

به تبع آن ، فرصتهای زیادی برای مروجان این ادیان پدید آمده است.

نتیجه : تولید محتوا را جدی بگیرید. فرصت در تولید محتوا نهفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا