برند شخصی ونوشتن برای توسعه فردی

برند شخصی ونوشتن برای توسعه فردی.

برند شخصی
برند

بدون شک آوازه خوب برند شخصی زمینه ساز موفقیت های پی در پی است.

البته به شرطی که همواره راه درست طی شود.

نویسندگی یکی از ابزارهای بسیار مناسب برای رسیدن به موفقیت است.

سه فایده نوشتن برای ساخت نام تجاری خودمان

۱- ترسیم چگونه اندیشیدن

وقتی افکارم را به تحریر در می آورم خود شاهد آنم اندیشه من چگونه است و چگونه باید اصلاح شود.

این روش خوبی برای رشد و توسعه فردی نیز هست.

۲- عملگرایی در مقابل کمال گرایی

هیچ نوشته ای در این دنیا در تکامل محض نیست.کمال گرایی یکی از مهم ترین موانع در مسیر نوشتن است.

نوشتن باعث می شود بازخورد کار را ببینیم.

پیتر دراکر سیستم تجزیه و تحلیل بازخورد را پیشنهاد داده است.

طبق این سیستم شما وقتی بنویسید که انتظار دارید چه اتفاقی بیفتدو بعد از مدتی نتیجه را هم بنویسید با گذشت زمان به نحوه پیشرفتتان آگاه خواهید شد.

نوشتن باعث می شود عملگرا شویم.این عمل به کار است که باعث پیشرفت می شود نه تفکر ایده آل محض.

۳- دهنده بودن.

آموخته هایمان را در اختیار دیگران قرار دهیم.

آگاه باشیم هر آنچه که آموخته ایم در صورتی که در اختیار دیگران نیز قرار دهیم باعث تثبیت آن در ذهن خود ما هم خواهد شد.

با ترویج این ایده باعث می شویم دیگران نیز به اشتراک گذاری دانسته هایشان ترغیب شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا