حرکت به سمت تکامل در جهت حفظ مشتری

بدون دیدگاه

حرکت به سمت تکامل در جهت حفظ مشتری و توسعه بازار برای کسب مشتریان جدید نیاز هر صاحب کسب و کار است.

این متن راهنمایی مختصر و مفیدی است در خصوص مشتریان کسب و کار شما و راه های حفظ و رضایت آنها.

با حضور رقبای بسیار ،مشتری مداری مهمترین رکن یک کسب و کار است چون بدون مشتری شکست حتمی است.

بابهره گیری از متنی جالب و کوتاه از ست گادین در خدمت شما هستم.

امیدوارم نوشته های دیگر در وبلاگ من مورد استفاده شما خواننده گرامی قرار گیرد.

حرکت به سمت تکامل

ست گادین

مشتری های مناسب را پیدا کنید.

حرکت به سمت تکامل در گام نخست این است  که مشکل مشتریان را شناسایی کنید.

ترس آنها را پیدا کنید.

اهدافشان را بپذیرید.

با استفاده  از یک معماری نمونه راه حل های ممکن ایجاد کنید که از حل مسئله پشتیبانی کند.

 

حداقل یک راه حل مناسب  بسازید.

آن برنامه را آزمایش کنید.

یک برنامه با استفاده از دستورات خوب و انعطاف پذیر بنویسید.

دوباره هر برنامه را آزمایش کنید.

دائما برنامه را عیب یابی کنید.

به پیش بروید.

براحتی می توان توسط این برنامه که ما برای کار خود در نظر گرفته ایم گمراه شد یا به سادگی به هدف دست یافت.

امروز جهان ، جهان آگاهی است .

باید در نظر داشته باشیم در دنیای امروز همه به هم متصل هستند.



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *