جلب توجه و اعتماد مشتری سخت ترین فرآیند فروش

 

جلب توجه و اعتماد مشتری به عقیده ست گادین ،سخت ترین فرآیند فروش کالا و خدمات است.

این نوشته ترجمه مطلبی است از ست گادین که از اینجا می توانید اصل آن را بخوانید.

جلب توجه و اعتماد مشتری
ست گادین

اگر تاکنون تشک را بصورت آنلاین و یا یک محصول برچسب خصوصی از آمازون خریداری کرده اید ، ارزش ایجاد شده توسط آخرین مرحله را تجربه کرده اید.

آن شرکت فروشنده تشک ،تشک درست نمی کند.

آمازون لامپ های کم مصرف درست نمی کند.

کارخانه های بی شماری وجود دارد که می خواهند محصولاتشان را به شرکت های  که با مشتری در ارتباط هستند  بفروشند.

شاید ۹۰٪ (گاهی اوقات ۱۰۰٪) سود به شرکتهایی که فروش را انجام می دهند می رسد ، نه به سازندگان محصول.

تولید کننده ها کار مهم تولید را انجام می دهند اما کار سخت را نه.

بخش سخت جلب توجه و اعتماد است.

بخش سخت این است که به کسی در انتخاب کمک کنید.

تفاوت بین قسمت سخت و قسمت مهم وجود دارد. بدون کارخانه هیچ چیز برای فروش وجود ندارد. ساختن آن مهم است. اما به طور فزاینده ، این بخش سختی نیست.

پول بیشتر مربوط به کارهای کمیاب درگیر شدن با مشتری است.

یا بخش سخت را انجام می دهید یا از معامله خارج می شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا