اعتماد به نفس در تولید محتوا و تمرکز بر کار

اعتماد به نفس برای تولید کننده محتوا
تولید محتوا

اعتماد به نفس برای تولید کننده محتوا در آغاز راه کلید موفقیت است.

درک ما از دنیای پیرامون خود تابع شرایط زندگی ، عقاید شخصی و …. است .

زاویه نگاه انسانها به یک موضوع واحد تفاوت های چشمگیری دارد . این تفاوت ها شامل سلیقه افراد نیز می شود .

بازخورد افراد نسبت به محتوای تولید شده موضوع این نوشته است .

روحیه تولید کننده محتوا در آغاز راه ، در آینده کاری وی تاثیر گذار است .

بازخورد مخاطبین نقش تعیین کننده ای در روحیه تولید کننده محتوا ایفا می کند .

در کودکی و در مراحل فراگیری زبان مادری ، والدین پس از ادای هر کلمه جدید توسط کودک خود ، وی را تشویق و تحسین می کنند و این بازخورد مثبت باعث می شود کودک بدون هراس از بیان کلمه های اشتباه ، فرآیند یادگیری را با موفقیت طی کند .

اما در دوران نوجوانی شرایط تغییر می کند.

هنگامی که کلمه یا جمله ای را اشتباه بیان می کنید ، باعث خنده یا حتی تمسخر سایرین می شوید .

نمونه اش که شاید همه ما تجربه کرده ایم حضور در کلاس زبان انگلیسی است .

ترس از مسخره شدن توسط دیگران در وجود ما رخنه می کند و باعث می شود عطای فراگیری را به لقایش ببخشیم.

این ترس در وجود ما نهادینه می شود.

متاسفانه در فرهنگ ما جای پذیرش اشتباه از سوی دیگران خالی است .

البته افرادی نیز هستند که متاسفانه تعدادشان کم نیست که تمام تلاششان پیدا کردن ایراد از سایرین و خالی کردن عقده هایشان بروی آنها است.

ترس از این افراد، مهمترین عامل توقف شماست.

اگر ترس مانع شما شود قطعا به هدف خود نخواهید زسید و خوشبختی را جایگزین ناکامی خواهید کرد..

باید بدانیم همه ما انسانها حق آزادی بیان داریم.

در فضای وب می توان این حق آزادی بیان را با متن، صدا و تصویر ابراز کرد .

مسئله مهم اینست : هیچگاه نخواهید توانست نظر مساعد همه افراد را جلب کنید.

پیشنهاد راهبردی : سعی کنید در ابتدای راه تولید محتوا قابلیت بازخورد مخاطبین را غیر فعال کنید.

این کار از سوی بسیاری از افراد مشهور در دنیا انجام می شود.

هیچ کسی کامل نیست و کامل نخواهد شد.اعتماد به نفس خود را همواره حفظ کنید.

همه ما در طول زمان و با انجام کار مستمر ، به سطح مطلوبی از مهارت ها دست خواهیم یافت.

سعی کنید قبل از رسیدن به سطح مطلوب ، خود را از آفت انتقاد های افراد مغرض در امان بدارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا